mittlivsomennorman

Direktlänk till inlägg 20 mars 2012

tisdag..

Av felicia norman - 20 mars 2012 15:01

Hejsan, igår så var jag och johanna, vi åkte in till sandviken för att kolla på bio men den var stängd så vi tog nästa bussen till gävle för att  kolla ist.. Nu sitter jag hemma, fick åka hem för jag mådde jätte dåligt i skolan så jag ligger i sängen och myser, och kollar film och hoppas på att allt blir bra nån gång.. kanske blir akuten inatt då .. får se.. 

ska kolla film nu , tjaoo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av felicia norman - 9 april 2012 22:17

Hejsan, i helgen så har jag sovit hos sara i färnbo, haft roligt.. men det vart lite fail.. jag drack och då sprang jag rakt in i en stor stolpe och fick en bula i pannan, och hampus å sara bara garvade.. Och jag fattade ingenting just då..  i fred...

Av felicia norman - 6 april 2012 15:32

Hejsan, förlåt för att jag inte bloggat på så länge.. Har bara inte haft tid.  Men nu kör jag igång igen som vanligt.  Denna vecka så har jag varit på rättegång, gick rätt så bra på själva rättegången men jag fick panik så jag sprang ut ur rätt...

Av felicia norman - 22 mars 2012 13:37

Tjenare allihopa.   Idag så blir det polisen.. och så ska dom snacka om rättegången..  Har inte sovit en blund på hela jäkla natten.. Har bara gråtit..  Men nu ska jag kolla film först ut och röka sen kolla film och inte tänka så mycke på den...

Av felicia norman - 21 mars 2012 13:01

hejsan,  sov inte ett skit inatt.. så är sten trött ..  Men nu så har jag duschat och håller på att fixa mig iaf sen ska man till soc kl 4.. Får se hur det går den här gången..  Sen får man åka hem och sova iaf!!! men skriver mera sen tjaoo &he...

Av felicia norman - 20 mars 2012 22:23

.Hejsan..  Sitter här i sängen och nyss kollat klart på min 10:onde filmen idag..  Och saknar en viss person.. sitter och gråter vet inte vart jag ska ta vägen..  Jag vaknar upp med panikångest.. aja,, hörs. ...

Presentation


Jag är en kort tjej, som gillar hästa och umgås med mina vänner, och älskar att köra volvon min med sara, och köra crossen. :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards